January 12, 2010

Dalam majalah Solusi, aku baca ada mengatakan, sekiranya kita menjaga waktu solat sebaik2nya, kita tak akan ada masalah dalam menguruskan masa kerana itulah kunci kepada permasalahn tersebut.


Hujung minggu tak pernah rasa cukup.Alhamdulillah;
- Pokok2 sayur masih 'survive' walaupun cuaca sangat tak menentu dan tuan punya pokok memang tak mahir menanam & menjaga pokok. Kesian Apid and DZ kalau tengok benih yang mereka bagi belum lagi berbuah.

-Baca latest entry Abi meyakinkan bahawa perkara yang utama dalam hidup mesti diutamakan. Kalau tak, setiap masa terluang mesti dok pikir kerja2 yang tak akan berkesudahan- mop lantai cuci tandas, vakum lantai, masak, blablabla

- urusan skolah adik pun dah selesai minggu lepas.Biarkan dia teruskan dengan jalan hidup pilihan dia sendiri.

- Wp belum sampai ujung bulan, aku dah sengkek tahap cipan, why why why?syukurlah ada tempat aku nak mengadu dan mintak belas ikhsan hehehe...

-M & M dalam debaran dan kesibukan meniti hari bahgia pernikahannya jumaat ni.semoga Allah mudahkan segala urusan kalian.Ahad ni kita sebagai rombongan pengantin pempuan akan ke Jempol utk majlis nikahnya.

-Harta2 dunia yang dirancangkan dan diharapkan dalam proses penempahan harap2 tergolonglah kami dalam pembeli yang bijak, cermat, berhati2 lepas2 ni.

No comments:

Post a Comment

Birdie say?