January 4, 2010

Menghadiri keja hari pertama pada 2010 dengan kelewatan 3minit. 3 minit? duh tensi nya.

neseri plak hari ni lambat bukak. (Excuse ke tu).nak buat cemana-tak tipu punya).
Syarat2 taska Darul Hannan start oktober ni, budak2 mesti dimandikan terlebih dulu setiap pagi. dah bila kuar rumah 6.30-6.45 pagi Mierah mesik tido.tak sampai hati nak siram dia dengan air-aduhai kejamnya aku.

Sesampainya kat neseri dia pun terjaga.Maka tugas aku bermula.bila bukak je pintu neseri cecepat tanggalkan baju dia ambik tuala, buat macam rumah sendiri aku mandikan Mierah siap2.pakaikan baju suma macam dekat rumahlah.abis baju kurung aku basah lencun pastu gi keje macam takde pape berlaku-yeah tapi lambat plak hari ni.hampes! nak isik borang ke tak? ikin kata takyah hehehe...akan dipertimbangkan.

Sampai opis, filter aquarium rosak-air ikan berkeladak semacam.adoi nak kena servis akuarium plak.kalao ditunda, air kotor ikan mungkin mati- ini pun kena disegerakan.

Datuk A.P meninggal-aku baru tau pagi ni.nampak sgt tak baca/tengok berita. Kata DZ bukan sebab kanser ke apa tapi penyakit terakhirnya macam kena cirit birit tak berenti and 30hb tu mesik datang keje lagi.Dah ajalnya.Aku ada beli satu buku dia masa blajo dulu tentang EVIDENCE mahal gak masa tu tapi tak ingat brapa tapi tak penah katam. sebab aku ada beli buku dia sebab tu macam ada kaitan sikit kat sini.

Hari ni MIL bermula semula kitaran kimo.InsyaAllah inilah fokus kita sekarang-berusaha sebaik dan sedaya mungkin untuk mengembalikan keadaan seperti sediakala, berusaha kearah keadaan yang lebih baik. Ya Allah, kau Maha mengetahui.Sembuhkanlah dia seperti sediakala. Kegembiraan dan kebahagiaan mereka juga kebahagiaan aku.


Tentang Y?aku tanak pikirkan pasal dia dah apa yang dia rasa baik untuk dia buatlah.aku dah cuba mana yang terdaya.Aku kalo boleh tanak masuk campur lagi urusan dia.memang itu request dia pun.

Alhamdulillah, hati tenang. hidup di rumah yang menenangkan. Home Sweet Home. Thanks Abang- banyak menolong menggembling tenaga membantu melancarkan urusan rumahtangga. I **** you so MUCH!

SEMOGA HARI NI LEBIH BAIK DARI HARI SEMALAM.

No comments:

Post a Comment

Birdie say?