December 7, 2009

Tak sangka panjang jodoh kita dgn POGH bang.
Tak tau la betul ke tak apa yg kita buat ni. Mudah2an tidak sia-sia.

Teringat2 bait lagu Siti yang baru, (sambil menyanyi) :"tidak sia-sia aku di ujiiii"...
mudah2an Allah lapangkan rezki kita lepas2 ni.sapa nak tau kan?(ayat sedapkan hati hehe)

lepas ni bertambahla aktiviti ujung minggu kita Mierah.Ummi tau, awak la yg paling hepi nanti kan?

Masa berjalan dan terus berlari laju. Ptg ni ada misi besar yg perlu diselesaikan.harap ada jalan penyelesaian ye dik non.

D.Z tadi bagitau nak bagi benih terung utk aku tanam.bukan tu je, kacang panjang, bayam dll.Wow! terkezut gitu, bagai pucuk dicita ulam mendatang.. i wish i had more space sebenonya..harapkan tanah sekangkang katak..syukurlah ada tanah wp seciput, tapi hobi baru aku ni menjadikkan aku begitu tamak dgn tanah dan pokok2..pantang nampak neseri kat tepi jalanan  SB tu mata aku cecepat melilau tengok pokok2 apa yg boleh aku selit dan sumbat kat belakang umah tu..
now, selain shopping, writing, reading, gardening pun dah jadik satu terapi bagi aku. Thanks D.Z, aku berbesar hati mendapat pelawaan itu.

Kebenaran cuti pun D.Z dah bagi.tinggal nak submit borang je ni. Wowweee...bagi warga kolumpo mcm aku,takde yang seindah jalan yg lapang tanpa jem dalam sehari dan indahnya hari cuti tanpa gangguan keje.Itu pun dah cukup okey!

Got to go.

No comments:

Post a Comment

Birdie say?