December 14, 2009

Aku rasa baru pertama kali kot dalam sehari suntuk aku tak kemana2 pada hujung minggu iaitu pada hari semalam. ups,tipu, tak betul tu.
semalam pagi kan ke kita pi paso kuala selangor carik ikan? uisyh nampaknya, belum ada lagi hari yg 24jam penuh aku berada dirumah baru sepenuhnya.

alhamdulillah.betul kata pepatah, tak kenal maka tak cinta.
hari demi hari kami mengexplore kawasan yg serba baru bagi kami, setakat ni aku rasa bersyukur sgt.Alhamdulillah.2 hari ni umi n abi baru boleh menarik nafas lega, dapat tido di siang hari dan bawak mierah bfast kat kuang & kuala selangor, sambil2 explore apa yg ada kat SB ni. Mungkin sebab asal aku pun daripada kampung/Pekan, jadik duduk kat SB ni membuatkan jiwa berasa sgt dekat dengan kawasan kampung.Aku rasa tenang, mewah dengan pokok2 kehijauan,wajah2 kekampungan dan rumah2 kampung pun banyak kat sini hikhik..

Walaupun tak se-happening masa dok kat Sri Damansara dulu,ternyata aku tak rasa menyesal- melainkan jauh skit kalo nak pi Shell isik minyak tak macam dulu doi malasnya.

By the way, Selamat Pengantin baru buat Wak a.k.a Nazif Jamat & Jidin a.k.a Syajidin El Adha yang telah berlangsung majlisnya weekend yg lepas. maaf tak dapat hadir ke walimah kalian.Hilmi & Pal pun bila x ingat next week kot.

Acara paling best semalam adalah menggunting rambut Mierah buat kali pertama sejak potong jambul masa Mierah dalam hari dulu. nanti Mi tunjukkan penampilan baru Mierah hasil kerja tangan Abi & Ummi petang semalam hahaha...hancuss!

Cuti dah approved, alhamdulillah.
Mintak2 Allah mudahkan segala urusan dan tak de apa2 kejutan sepertimana banyak kejutan yg kita lihat dan dengar dalam media sehari2, nauzubillah.

No comments:

Post a Comment

Birdie say?