March 19, 2010

Keterujaan memiliki TW tak dapat dibendung lagik. Tiap2 bulan nak kena sediakan bajet utk TW dan kadang2 rasa membebankan sedangkan brg tu jadik hak aku jugak.susahnya nak kawal diri kecuali satu cara-buat tak tau je-dapat campaign jgn tengok langsung. Ya!Tolong kuatkan semangat aku!

Semalam balik keje bukak pintu umah dah tersedia makan malam atas meja. bukak tudung saji, try rasa..sah ini bukan beli- air tangan suami ku ini..
mmg rasa mcm nak senyum sampai telinga..dengan hiasan pada pinggan,saladnya, perencah dalam hidangan..rasa terharu pun ada..its a simple thing maybe but for me- its not.. Abi masakkan dinner utk kita Mierah..
Bukanla kali pertama tapi rasanya bukan senang nak rasa air tgn Abi utk masakan berat2 sikit camni.. Thanks Abi..i love it!

OMG.. i have to share this..
DH baru telefon 5 min.ago- dia baru balik dari KK semalam dan pagi ni minta s/u dia sambungkan ke talian-

suprisingly-dia kata dia rindu pada bekas SAR nya ini dan bertanya khabar pulak tentang keadaan kita Ya Allah terharunya..terkejut sebenarnya-he is sooo fatherly...sampaikan kita speecless nak cakap apa..Thanks a lot DH.i really2 appreciate it..

Dua tiga hari lepas baru terdetik dalam hati teringatkan dia.. hari ni dia yang menalifon kita..
Yup- a bit emotional since i'm not a person yang akan menalifon Boss, kecuali ada keperluan je.erk in fact dulu cuma DH yang akan telefon kalau ada apa2 keperluan. Kecuali DZ sekali hari tu je aku telefon just utk maklumkan aku berada di putrajaya. Selainnya kalau ada apa2 kita akan terus jumpa dan berbincang. SMS pun cuma di hari raya je.
Golongan J' pada aku tak macam boss2 waktu aku practice dulu..terlalu jauh pangkatnya antara J' dgn officer tambahan lagi DH dan DZ amat aku segani. Tentulah aku rasa segan sendiri.

Jadi, ingatan tulus ikhlas sebegini- mmg nya tak di jangka dan buat hati rasa tersentuh gitu hehe.. over kan..

OK- cukuplah berbunga2 sgt hati hari ni..semoga hari ni lebih baik dari semalam. amiin.

No comments:

Post a Comment

Birdie say?